بازیSifu گزینه‌های سختی آینده در تریلر جدید پیش‌نمایش شده است

بازیSifu گزینه‌های سختی آینده در تریلر جدید پیش‌نمایش شده است

 Sloclap اولین به‌روزرسانی بزرگ خود را پس از راه‌اندازی برای Sifu در 3 می منتشر می‌کند و گزینه‌های سختی جدید، آموزش پیشرفته و انتخاب لباس را اضافه می‌کند با دارندگان نسخه Deluxe یک لباس انحصاری دریافت می‌کنند . از آن زمان تریلر جدیدی منتشر شده است که مشکلات جدید دانشجو و استاد را نشان می دهد. آن را در زیر بررسی کنید.

 

دانش آموز مشکل واقعی "آسان" است. در کنار سلامتی بیشتر بازیکن و پیری کندتر، دشمنان تهاجمی کمتری دارند و از ترکیب‌های ساده‌تر استفاده می‌کنند. شاگرد تجربه استانداردی است که در آن دشمنان می توانند به راحتی شما را شکست دهند، اگر آماده نباشید. دشواری اصلی "حالت سخت" است - شما آسیب پذیرتر هستید و دشمنان علاوه بر داشتن ترکیب های پیچیده بسیار تهاجمی تر هستند.

 

اگر این کافی نبود، باس‌ها الگوهای حمله جدیدی را نیز دریافت می‌کنند و چین و چروک‌های جالبی را برای مبارزات قبلی ایجاد می‌کنند. منتظر جزئیات بیشتر باشید تا به‌روزرسانی هفته آینده منتشر شود. محتوای بیشتری در اواخر سال جاری به Sifu عرضه خواهد شد، که با امتیازدهی پیشرفته و اصلاح‌کننده‌های جدید گیم‌پلی شروع می‌شود مانند بدون محافظ، دشمنان سرسخت‌تر، بدون آویز و حتی حالت کشتن با یک ضربه.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو بازیSifu گزینه‌های سختی آینده در تریلر جدید پیش‌نمایش شده است

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/a24c

خبرنامه بازی ها

گالری